Skip to content Skip to footer
Bine ai venit la Balkan Beats Bucharest!

Reguli generale și informații despre festival

Pentru a ne asigura că toată lumea se bucură de festival în siguranță și fără probleme, te rugăm să citești și să respecți regulile generale de mai jos.

Programul festivalului este:

Vineri: 16:00-23:00
Sâmbătă: 16:00-23:00
Duminică: 16:00-23:00

Brățara festivalului trebuie păstrată intactă și purtată în permanență.

Bonul de încărcare (Top Up) trebuie păstrat până la finalul festivalului.

NU ÎNDEPĂRTA BRĂȚARA. DACĂ O SCOȚI, VA TREBUI SĂ CUMPERI O ALTĂ BRĂȚARĂ, ÎN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL.

Toți participanții sunt percheziționați la intrare. Refuzul controlului corporal atrage interzicerea accesului participantului în perimetrul festivalului.

Festivalul va avea loc la capacitate maximă, cu respectarea legilor și deciziilor care stabilesc regulile de acces și desfășurare a evenimentului în timpul zilelor de festival.

Organizatorii sunt singurii care vor determina locația unde se va desfășura Evenimentul. Toate detaliile vor fi anunțate la timpul potrivit. Organizatorii nu pot fi trași la răspundere în niciun moment pentru alegerea/schimbarea locației unde se va desfășura Evenimentul.

Ca urmare a acestor reguli, Participanții renunță în mod expres la orice solicitare de rambursare totală sau parțială a sumelor plătite Organizatorilor sau de reparare a oricărui prejudiciu, în situația în care Organizatorii aleg să organizeze evenimentul într-o locație pe care o consideră potrivită.

Astfel, în conformitate cu legislația în vigoare și având în vedere că nu există restricții sanitare privind accesul în spațiul unde se desfășoară Festivalul, accesul este permis conform prezentului Regulament.

Astfel, în conformitate cu legislația în vigoare și având în vedere că toate restricțiile au fost ridicate, în prezent nu există restricții sanitare privind accesul în spațiul Festivalului.

Dacă sunt stabilite noi reguli înainte sau în timpul evenimentului sau dacă regulile sanitare pentru accesul în spațiul evenimentului se modifică, vom actualiza prezentul regulament și vom anunța schimbările pe toate paginile noastre de social media. Toate aceste măsuri suplimentare vor fi anunțate la timp, atât pe site-ul oficial al festivalului, cât și pe paginile de social media.

Accesul în Locație poate fi restricționat sau limitat temporar din cauza măsurilor/restricțiilor impuse la nivel local și/sau național, sau din cauza măsurilor/restricțiilor obligatorii privind numărul maxim de persoane permise în Locație, fără ca acest lucru să fie susceptibil de a cauza vreun prejudiciu vreunui Participant.

Ca urmare a acestor reguli, Participanții renunță în mod expres la dreptul de a solicita orice rambursare totală sau parțială a sumelor plătite Organizatorilor sau orice despăgubire pentru orice prejudiciu, ori de câte ori accesul lor la Festival este restricționat, parțial sau total, temporar sau definitiv, precum și condiționat, ca urmare a circumstanțelor menționate anterior; Participanții recunosc și sunt de acord să respecte reglementările în vigoare și recomandările autorităților publice.

Organizatorii nu își asumă obligația de a anunța eventualele modificări ale prezentului Regulament și/sau ale datelor, condițiilor sau locației Festivalului prin alte canale, precum telefon sau e-mail.

Refuzul oricărui participant de a respecta regulile sau controalele impuse atrage interzicerea accesului la festival!

Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament atunci când este necesar sau pentru a se adapta normelor legale, în cazuri de forță majoră extremă sau evenimente fortuite.

Line-up-ul și orele de spectacole pot suferi modificări. Toate schimbările vor fi anunțate în prealabil; cu toate acestea, organizatorii nu pot fi considerați responsabili pentru situațiile neprevăzute și nedorite.

Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica sau restructura formatul Festivalului, precum și serviciile și produsele oferite în cadrul acestuia, după cum consideră necesar, la propria discreție. Participanții nu au dreptul să formuleze pretenții, fie ele patrimoniale sau nepatrimoniale, împotriva Organizatorilor în legătură cu aceste modificări.

Organizatorii vor face tot posibilul pentru a respecta programul și line-up-ul anunțat. Cu toate acestea, dacă devine imposibil, Organizatorii vor face tot posibilul pentru a înlocui programul și/sau artistul și vor comunica în avans participanților atât pe site-ul festivalului, cât și pe paginile sociale.

Balkan Beats Bucharest nu va fi anulat în caz de vreme nefavorabilă, dar în situațiile în care autoritățile statului solicită suspendarea și/sau anularea și/sau amânarea festivalului din cauza forței majore, festivalul sau o parte din acesta va fi suspendat/anulat/amânat, iar organizatorii nu vor fi trași la răspundere pentru această situație.

Copiii sub 12 ani au intrare gratuită însoțiți de un părinte/tutore cu un pass valid. Copiii și minorii vor avea acces în locațiile festivalului exclusiv cu respectarea regulilor în vigoare în zilele în care are loc festivalul.

Evenimentul se va desfășura în conformitate cu prevederile prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toți participanții. Prin achiziționarea unui pass și accesul în perimetrul Festivalului, participantul își exprimă în mod expres acordul de a accepta prezentul Regulament, pe care declară că îl înțelege și îl acceptă.

Prin participarea la acest Eveniment, participantul confirmă că a înțeles Regulamentul și este de acord cu termenii acestuia. Participanții se angajează să respecte și să se conformeze tuturor termenilor, condițiilor și prevederilor prezentului Regulament.

Acest eveniment respectă cerințele legale aplicabile și reglementările GDPR. Prin participare, Participanții își exprimă implicit și explicit acordul pentru utilizarea datelor lor personale, precum și a imaginilor foto și video în care apar, de către Organizatori și/sau partenerii acestora.

După cum aleg Organizatorii, Evenimentul va fi promovat pentru informarea publicului, inclusiv prin materiale publicitare și/sau informaționale. Conținutul acestor materiale va fi interpretat în conformitate cu regulile prevăzute în prezentul Regulament.

Prezentul regulament se aplică evenimentului Balkan Beats Bucharest 2026, organizat de Apollo Entertainment SRL și Levintza Management & Consulting Ltd., denumite în continuare Organizatorii. Acesta stabilește regulile pe care fiecare participant trebuie să le respecte, precum și drepturile și responsabilitățile Organizatorilor.

CE NU ESTE PERMIS ÎN LOCAȚIE?

· produse aerosol/spray-uri
· sirene cu aer
· dispozitive profesionale de înregistrare audio și video
· biciclete, role, trotinete sau skateboard-uri
· scaune sau lăzi frigorifice
· lanțuri sau portofele cu lanț
· aparate foto cu obiective detașabile
· drone sau avioane, mașini sau jucării cu telecomandă
· droguri sau accesorii pentru droguri
· artificii, explozibili sau torțe
· steaguri
· pliante, mostre, cadouri sau articole promoționale
· arme, muniție sau dispozitive cu electroșocuri
· hoverboard-uri sau segway-uri
· instrumente
· zmeie sau lampioane
· cuțite, arme sau obiecte ascuțite
· pointere laser
· sticle
· mâncare sau băutură din exterior
· spray cu piper sau Mace
· animale de companie sau alte animale
· selfie stick-uri, trepiede
· markere, carioci sau pixuri cu vopsea
· jucării de pluș
· pistoale de jucărie, pistoale cu apă sau praștii
· umbrele
· camere video
· parfumuri
· spray anti-țânțari/insecte (aerosoli)
· Steaguri (cu băț)

CE ESTE PERMIS ÎN LOCAȚIE?

· Pături pentru bebeluși
· Cărucioare pentru bebeluși
· Rucsacuri (Medii, dimensiune A4)
· aparate foto (non-profesionale digitale și pe film)
· balsam de buze
· țigări și brichete
· pantofi de dans
· dopuri de urechi
· picături pentru ochi
· borsete și genți de șold
· GoPro-uri
· gumă de mestecat
· dezinfectant pentru mâini și șervețele umede
· pălării
· Telefoane mobile și încărcătoare
· poșete și genți de mână
· pături mici și prosoape
· protecție solară (non-aerosol)
· ochelari de soare
· Steaguri (fără băț)

Doar participanții cu afecțiuni cronice care necesită administrarea de medicamente trebuie să aibă asupra lor o rețetă medicală valabilă sau un document înlocuitor, care va fi verificat de un medic obligat prin lege să păstreze confidențialitatea. Nu vor fi făcute sau solicitate fotografii ori copii ale documentelor. Participanții fără boli cronice pot participa la festival cu medicamente eliberate fără prescripție medicală, însă sunt limitați la o doză zilnică. În cadrul festivalului sunt disponibile puncte de Prim Ajutor, dotate cu personal medical pregătit să ofere asistență pentru diverse probleme medicale care pot apărea pe durata evenimentului. Vă puteți adresa în orice moment personalului medical aflat în interiorul festivalului. Aceste puncte de Prim Ajutor pot furniza medicamente pentru situații de urgență.

I. DISPOZIȚII GENERALE PRIVIND REGULAMENTUL

1. Prezentul Regulament constituie un acord între Organizatori și Participant.

2. Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica regulile fără notificare prealabilă către Participant. Orice actualizări vor fi publicate pe site-ul Balkan Beats Bucharest.

3. Prin achiziționarea unui pass sau abonament și/sau prin accesul în incinta Festivalului, Participantul confirmă că a citit, a înțeles și este de acord să respecte prezentul Regulament.

II. PASS-URI, TIPURI DE PASS-URI DE ACCES ȘI ACHIZIȚIONAREA PASS-URILOR DE ACCES

1. Pass-uri și brățări

· Pass-urile complete sunt valabile pentru întregul festival, care va avea loc în perioada 19-21 iunie 2026

· Pass-urile VIP sunt valabile pentru întregul festival, care va avea loc în perioada 19-21 iunie 2026

· Pass-uri de o zi, valabile pentru ziua de achiziție, care poate fi 19, 20 sau 21 iunie 2026

· Pass-uri Bundle: Ziua 1+Ziua 2 (19 și 20 iunie), Ziua 2+Ziua 3 (20 și 21 iunie) 2026 sau Ziua 1+Ziua 3 (19 și 21 iunie) 2026

1.2. Pass-urile pot fi achiziționate online doar pe balkanbeatsbucharest.com în limita stocului disponibil. În cazul în care pass-urile sunt epuizate, se vor face anunțuri pe canalele media utilizate.

1.3. Abonamentul pentru întregul festival asigură accesul participanților pe toată durata acestuia

1.4 . Garantăm doar valabilitatea pass-urilor achiziționate prin partenerii festivalului, parteneri care vor fi validați pe site-ul Festivalului și pe paginile sociale ale Festivalului

1.5. Revânzarea și/sau achiziționarea de pass-uri sau invitații este strict interzisă. Organizatorii își rezervă dreptul de a interzice accesul în zona festivalului persoanelor care au achiziționat pass-uri de la terți neautorizați.

1.6. Organizatorii nu au nici obligația și nici disponibilitatea de a verifica în orice moment seriile biletelor achiziționate prin alte mijloace (revânzare, donație etc.) decât cele enumerate în secțiunea II 1.2.

Organizatorii nu garantează accesul în spațiul Festivalului cu un pass achiziționat prin alte mijloace decât cele enumerate și acceptate.

Dacă un pass achiziționat se dovedește a fi invalid și accesul este refuzat, cumpărătorul trebuie să furnizeze dovada achiziției. În cazul în care pass-ul achiziționat nu este cumpărat prin mijloacele enumerate în secțiunea II 1.2, Organizatorii pot și vor refuza accesul la Festival.

1.7. Este strict interzisă publicarea seriei pass-ului unic de acces pe rețelele sociale sau pe site-uri web, precum și vânzarea pass-urilor de acces.

1.8. La momentul validării pass-ului de acces (indiferent de tip), participantul primește o brățară intactă care asigură intrarea în spațiul festivalului. După scanarea pass-ului de acces, Participantul trebuie să păstreze brățara la încheietura mâinii în toate zilele festivalului. Pierderea, deteriorarea sau distrugerea brățării este responsabilitatea exclusivă a participantului. În caz de deteriorare sau pierdere, brățara nu mai oferă Participantului niciun drept nou, acesta fiind obligat să achiziționeze un nou pass. Organizatorii își rezervă dreptul de a exclude din perimetrul festivalului persoanele care nu poartă brățară.

2. Cumpărarea pass-urilor de acces

2.1. Pass-urile pot fi achiziționate exclusiv de pe site-urile autorizate: balkanbeatsbucharest.com, bilet.ro și eventim.ro

2.2. Biletele achiziționate online, prin site-ul balkanbeatsbucharest.com, vor fi trimise cumpărătorului în format electronic, la adresa de email furnizată. Pass-urile sunt nominale, iar numele de pe pass trebuie să corespundă cu numele de pe un act de identitate cu fotografie.

3. Rambursarea pass-urilor de acces

3.1. Pass-urile achiziționate nu pot fi returnate și nu se poate solicita rambursarea sumei plătite. În niciun moment și în nicio situație.

3.2. În cazul puțin probabil al anulării festivalului din cauza unei situații de forță majoră (stare de alertă, stare de urgență decretată de Guvern în conformitate cu prevederile Constituției României, pandemie, epidemie, calamități naturale etc.), organizatorii nu vor fi trași la răspundere și nu vor fi obligați să returneze valoarea pass-urilor achiziționate până în acel moment.

3.3. Organizatorii vor face tot posibilul ca evenimentul să aibă loc în condiții de maximă siguranță pentru participant într-un alt moment când situația generală va permite.

3.4. În cazul în care Festivalul va fi amânat pentru o altă perioadă, când situația va permite desfășurarea în condiții de maximă siguranță pentru toți participanții, biletele achiziționate își prelungesc automat valabilitatea pentru data la care festivalul își va redeschide porțile, conform prevederilor legale

3.5. În cazul puțin probabil în care festivalul este amânat pentru o perioadă nedeterminată, participanții care au achiziționat deja pass-uri pot solicita un voucher care le va permite să achiziționeze un pass valabil pentru următoarea ediție a festivalului, sau pot solicita contravaloarea pass-ului achiziționat, în funcție de normele în vigoare la acel moment.

3.6. Organizatorii își păstrează dreptul de a face și comunica noi reguli și condiții în timp util, în situațiile descrise mai sus.

4. Modificarea prețurilor

4.1 Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica prețurile pass-urilor de acces și/sau formatul, fără notificare prealabilă.

III. PARTICIPAREA LA EVENIMENT

1. Intrarea

1.1. Intrarea la festival va fi permisă doar prin zona desemnată pe baza pass-ului care va fi înlocuit cu o brățară de acces. Toți Participanții trebuie să aibă un document de identitate cu fotografie.

1.2. Accesul copiilor sub 12 ani este gratuit și permis doar dacă sunt însoțiți de un părinte. Părintele însoțitor trebuie să prezinte un abonament valabil pentru sine și pentru copilul său, precum și un document care să ateste vârsta copilului. Un părinte poate însoți un singur copil. (Un abonament îi acordă acces lui și unui copil.)

1.3. Accesul pentru persoanele între 12 și 16 ani este permis doar dacă au un pass valid și sunt însoțite de un părinte. Un părinte poate însoți doar un copil.

1.4. Toți minorii trebuie să aibă asupra lor o copie a certificatului de naștere sau orice alt act de identitate și declarația de angajament semnată și completată de părintele sau tutorele legal al minorului. Organizatorii nu vor fi răspunzători pentru verificarea semnăturilor, nici pentru modul în care sunt semnate declarațiile. Aceste aspecte vor fi responsabilitatea participanților care prezintă aceste declarații la intrare.

1.5. Participanții își asumă întreaga responsabilitate pentru participarea la festival, inclusiv următoarele:

Persoanele cu boli fizice sau mentale pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, sunetele speciale, efectele vizuale și audio reprezintă un risc, își asumă întreaga responsabilitate pentru orice prejudiciu pe care îl pot suferi în timpul evenimentului. Spectacolul poate conține efecte de lumină puternice care ar putea dăuna copiilor sau persoanelor cu epilepsie. În ceea ce privește riscurile de vătămare sau daune materiale, spectacolul nu își asumă nicio responsabilitate.

Pentru jocuri, divertisment, sport și alte activități care pot prezenta riscuri de vătămare, participanții vor asigura că sunt apți fizic și mental pentru a participa.

1.6. Este strict interzis să intri la festival cu mașina fără un permis de acces auto emis de Organizatori.

1.7. Accesul cu animale/animale de companie este interzis.

2. Cod de conduită – zona festivalului

2.1. Toți participanții trebuie să respecte regulile sociale, legile și cele enumerate în acest Regulament. Participanților nu le este permis să desfășoare activități care ar putea pune în pericol sau afecta în orice fel siguranța sau drepturile oricărui alt participant.

2.2. Organizatorii nu își asumă nicio responsabilitate pentru prejudiciile (mentale/fizice) cauzate ca urmare a nerespectării Regulamentului și pot solicita despăgubiri din partea participanților care îl încalcă.

2.3. Odată ajunși în zona festivalului, participanții sunt obligați să respecte și să nu distrugă mediul înconjurător.

2.4. Pe durata festivalului, Organizatorii, partenerii organizatorilor sau mass-media acreditată au dreptul de a înregistra și fotografia la eveniment. Participanții trebuie să recunoască faptul că este posibil să apară în astfel de materiale fără a putea revendica vreun drept asupra acestora. Organizatorii și partenerii/sponsorii/artiștii lor își rezervă dreptul de a folosi aceste materiale și de a le publica pe diverse canale (de exemplu, Facebook) și de a le utiliza în campanii publicitare fără a compensa participanții în vreun fel.

2.5. Participanții iau act că, în incinta festivalului, este strict interzisă desfășurarea oricărei activități comerciale sau publicitare fără acordul scris al Organizatorilor.

2.6. Minorilor le este interzis consumul de alcool. Consumul de droguri este ilegal și strict interzis și va fi sancționat conform legii.

2.7. Pe parcursul desfășurării festivalului și în toate acțiunile sale, sunt strict interzise orice activități pentru promovarea partidelor politice și orice activitate de propagandă politică este interzisă.

2.8. Orice manifestări sau mesaje cu caracter discriminatoriu, imoral sau ofensator sunt de asemenea strict interzise.

2.9. Organizatorii își rezervă dreptul de a solicita remedierea situațiilor contrare prezentului regulament, inclusiv de a invita participantul să părăsească spațiul festivalului.

3. Securitatea în incinta Festivalului

3.1. În incinta festivalului, Organizatorii asigură paza printr-un partener calificat și competent desemnat în acest scop. Pe durata evenimentului, participanții sunt obligați să se conformeze agenților de securitate, să colaboreze cu aceștia și să respecte instrucțiunile lor în caz de urgență.

3.2. În cazul unor acte de violență sau al punerii în pericol a altor persoane, agenții de securitate pot decide evacuarea persoanelor implicate în afara perimetrului în care are loc evenimentul.

4. Primul ajutor

4.1. Dacă este necesar, zonele de primul ajutor sunt disponibile pe terenul festivalului.

5. Obiecte pierdute

5.1. Obiectele pierdute trebuie aduse la Garderobă. Proprietarii își pot recupera obiectul/obiectele după parcurgerea procedurii de identificare a obiectelor pierdute. După încheierea festivalului, Organizatorii vor păstra obiectele găsite pentru o perioadă de 15 zile.

6. Produse și servicii

6.1. În timpul evenimentului, produsele și serviciile sunt disponibile în zone special amenajate (bar, food court). Participanții se angajează să utilizeze doar metodele și instrumentele de plată acceptate de Organizatori și partenerii acestora pentru achizițiile lor. Ca regulă generală, plata în interiorul evenimentului se va realiza folosind carduri speciale ale festivalului.

IV. GARANȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

1. Organizatorii garantează accesul și utilizarea serviciilor festivalului pentru fiecare participant care deține un bilet valid. În caz de forță majoră sau circumstanțe neprevăzute, Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica unilateral datele festivalului.

2. Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica orele programului muzical. Participantul nu are dreptul de a solicita despăgubiri pentru aceste modificări.

3. Organizatorii își rezervă dreptul de a nu fi responsabili pentru prejudiciile produse în incinta festivalului care nu se datorează unei organizări defectuoase sau neglijenței.

4. Organizatorii nu sunt responsabili pentru acțiunile care au loc în afara zonei festivalului.

5. În cazul în care vor avea loc evenimente precum, dar fără a se limita la, căderea unor obiecte, căderea arborilor, a crengilor etc., participantul declară în mod expres că înțelege și acceptă că organizatorul nu este responsabil pentru niciun fel de eveniment care se încadrează într-o astfel de situație. Organizatorii depun toate eforturile pentru ca Festivalul să se desfășoare în cele mai bune și sigure condiții pentru participanți.

V. PARTICIPAREA PERSOANELOR CU DIZABILITĂȚI LA EVENIMENT

Reguli privind acordarea biletelor de intrare la Balkan Beats Bucharest 2026, organizat în perioada 19–21 iunie, pentru persoanele cu dizabilități

Prezentul regulament a fost adoptat în conformitate cu prevederile Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilități, astfel cum a fost modificată și republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Art. 1. În conformitate cu prevederile art. 21 din legea nr. 448/2006, persoanele cu dizabilități vor putea beneficia de bilete, după cum urmează:

(3) Copilul cu handicap, precum și persoana care îl însoțește, beneficiază de bilete de intrare gratuite la evenimente, muzee, manifestări artistice și sportive.

(4) Adulții cu dizabilități beneficiază de bilete de intrare la evenimente, muzee, manifestări artistice și sportive, după cum urmează:

a) adultul cu handicap grav sau accentuat, precum și persoana care îl însoțește, beneficiază de gratuitate; (…)
De prevederile prezentului Regulament vor putea beneficia toți cetățenii români care se încadrează în prevederile Legii nr. 448/2006, precum și cetățenii Sloveniei, Ciprului, Belgiei, Italiei, Estoniei, Finlandei și Maltei, conform acordului încheiat între România și aceste 6 țări, valabil până la sfârșitul anului 2020.

Art. 2. Apollo Entertainment SRL și Levintza Management & Consulting Ltd acordă, în conformitate cu legea, bilete de intrare gratuite, potrivit procedurii de mai jos.

Un număr de bilete sunt rezervate pentru persoanele cu dizabilități grave și severe, precum și pentru însoțitorii lor: 30

Un număr de bilete sunt rezervate pentru persoanele cu dizabilități moderate și ușoare, precum și pentru însoțitorii lor (doar în cazul minorilor): 20

Art. 3. Pentru a beneficia de accesul în spațiul Festivalului conform acestui regulament, persoanele care se încadrează în următoarele condiții vor efectua următoarea procedură:

a. Cu maximum 5 zile înainte de data desfășurării evenimentului, se va depune o cerere care va include numele și prenumele solicitantului (persoana cu dizabilități), numărul de bilete solicitate (dacă are sau nu însoțitor), gradul de handicap pentru care deține documente, natura handicapului (vizual, fizic etc.), cu mențiunea expresă dacă este vorba despre imobilizare în scaun rulant. Se vor atașa copii ale actelor de identitate ale solicitantului și ale însoțitorului, precum și Decizia de încadrare în grad de handicap.

b. Nicio cerere primită mai târziu de data menționată mai sus (5 zile înainte de data evenimentului) NU va fi luată în considerare.

c. Netrimiterea documentelor justificative solicitate în termenul menționat mai sus (cu maximum 5 zile înainte de data evenimentului) va duce la respingerea cererii.

d. Apollo Entertainment SRL și Levintza Management & Consulting Ltd vor analiza fiecare solicitare și, cu cel puțin 3 zile înainte de începerea evenimentului, vor transmite fiecărui solicitant aprobarea, aprobarea parțială sau neaprobarea participării la eveniment.

e. În cazul în care solicitantul nu poate sau nu dorește să participe la eveniment, acesta este obligat să notifice neparticiparea cu cel puțin 24 de ore înainte de începerea evenimentului. În caz contrar, orice cerere viitoare în următorii 2 ani va fi respinsă.

f. La data evenimentului, solicitantul se va prezenta la intrarea în spațiul evenimentului cu aprobarea (aceasta va ține locul unui bilet de intrare) împreună cu documentele de identitate ale sale și ale însoțitorului său.

h. Accesul în spațiul destinat evenimentului se va face pe baza listei cu numele persoanelor aprobate.

i. Solicitanții, pentru a putea participa la eveniment, vor trebui să își exprime acordul pentru prelucrarea datelor personale și stocarea acestora timp de 5 (cinci) ani în arhiva Apollo Entertainment și Levintza Management & Consulting. Solicitanții care nu sunt de acord cu această condiție nu vor putea participa la eveniment, iar cererea lor nu va fi considerată eligibilă.

Art. 6. Pentru aprobarea, aprobarea parțială sau respingerea cererilor, Apollo Entertainment și Levintza Management & Consulting Ltd vor desfășura următoarea procedură internă:

– Verificarea datelor trimise de solicitanți (dacă sunt eligibili).

– În funcție de numărul de cereri primite, participarea poate fi acordată conform opțiunii menționate, dar prioritate se va acorda persoanelor care au solicitat participarea la acest eveniment ca prioritate.

– Ordinea acceptării participării la eveniment va fi dată și de ordinea primirii cererii, urmând principiul primul venit, primul servit.

– La data începerii evenimentului, Apollo Entertainment și Levintza Management & Consulting vor comunica, în conformitate cu Legea 448/2006, Ministerului Culturii și Identității Naționale numărul total de bilete alocate persoanelor cu dizabilități, în vederea obținerii rambursării valorii acestora.

– Persoanele care solicită și dețin aprobarea de participare la eveniment, dar care nu pot sau nu mai doresc să participe și nu au notificat acest lucru cu cel puțin 24 de ore înainte de eveniment, vor fi adăugate în baza de date a Apollo Entertainment și Levintza Management & Consulting ca persoane de încredere scăzută. Acestea își vor pierde dreptul de a participa gratuit la evenimentele organizate de Apollo Entertainment și Levintza Management & Consulting Ltd pentru următorii 2 ani.

– Solicitările vor fi trimise la adresa de e-mail contact@balkanbeatsbucharest.com

Organizatorii au dreptul, cu efect imediat, să refuze accesul unui Participant în zona festivalului, în totalitate sau parțial, sau să solicite Participantului să părăsească perimetrul festivalului dacă acesta încalcă orice reglementare sau lege în vigoare în România.

VI. LITIGII ȘI LEGISLAȚIA APLICABILĂ

1. Orice litigii între Organizatori și Participanți vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanța competentă din București, unde se află sediul Organizatorilor, în conformitate cu dreptul comun.

2. Legea aplicabilă este legea română.

VII. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT

1. În conformitate cu prevederile legale, forța majoră este considerată orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut sau prevenit de persoana care ar fi fost chemată să răspundă dacă evenimentul nu ar fi avut loc. În astfel de situații, neprevăzute de Organizatori, Organizatorii sunt exonerați de orice responsabilitate!

2. În cazuri de război, revolte, atacuri teroriste, manifestații, embargouri economice, accidente, incendii, calamități naturale, cutremure, inundații, scurtcircuite majore, epidemii, pandemii, hotărâri oficiale sau alte evenimente neprevăzute ori necontrolabile de către Organizatori sau Participanți, niciuna dintre părți nu este obligată să respecte strict prezentul Regulament pe perioada în care este declarată stare de urgență, alertă, epidemie sau pandemie, printre altele.

3. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorilor din motive independente de voința lor, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial al Festivalului, Organizatorii vor fi exonerați de răspundere pentru îndeplinirea obligațiilor lor pe perioada în care această îndeplinire este împiedicată sau întârziată.

VIII. ALTE CLAUZE

1. Organizatorii au dreptul de a modifica și completa prezentul regulament în situații bine întemeiate, având obligația de a informa participanții prin intermediul site-ului festivalului și al canalelor de social media.

2. Organizatorii își rezervă dreptul de a efectua controale în zonele festivalului pentru a se asigura că toți Participanții respectă prezentul Regulament.

Prezentul Regulament a fost revizuit la data de 10 noiembrie 2025 și reprezintă cea mai recentă versiune.